pondělí 24. září 2012

Jak nosit kožené kalhoty


Ahoj, 
hned první se zaměřím na kožené kalhoty a možnosti jejich kombinací. Ať už se může zdát, že kůže působí moc sexy, někdy až vulgárně, není tomu tak, pokud se vhodně zkombinuje. Je totiž jasné, že kožené kalhoty spolu s koženou bundou, černými kozačkami, topem s výstřihem a výrazným líčením, působí tak tročku kurevsky (pardon za ten výraz, ale nenapadlo mě lepší přirovnání) . 
Výhodou a současně nevýhodou je u kožených kalhot fakt, že doslova obtahují a zdůrazňují křivky. Proto si myslím, že je důležité zvážit, zda si opravdu mohu takovou módu dovolit. Já osobně jsem váhala dlouho, koupit si je, nekoupit si je. Jsem sice hubená, ale zadek mám baculatý, tím pádem lesk kůže mi zadeček ještě opticky více zakulatí. Ale když jsem pak viděla úžasnou cenu, za kterou se kalhoty daly koupit, řekla jsem si, že to třeba nebude tak hrozný... :D

Musím se přiznat, že jsem kožené kalhoty moc v lásce neměla. Přišly mi prostě úchylné, nevím proč ale tímto slovem jsem je urážela. Pak v nich jednou ale přišla kamarádka do školy a moc jí slušely. Musela jsem si je aspoň zkusit. Byla jsem tak ohromená, že od té doby jsou mými oblíbenci.

Kombinuji koženáče snad se vším. Člověk by se divil, jak jsou univerzální. Lze z nich vytvořit spoustu stylů. Myslím, že tyto kalhoty si zaslouží označení ŠMRNCOVNÍ.

Stylově vypadat může i černé sako...samozřejmě i jinak barevná saka..ale černé by bylo podle mého gusta to pravé :).

S koženou bundou docílíš motorkářského vzhledu ;) .

Pokud chceš vypadat opravdu sexy..pořiď si černé kozačky na podpatku. 
Ale zkus se vyvarovat přehnaným kombinacím, pokud si vezmeš koženáče s černými kozačkami, tak zapomeň na sexy korzety, nebo topy s maxi výstřihy....protože pak už by ti chyběl jen byčík a pouta :D .


3 komentáře:

  1. možná máš 'kulatý zadeček' :D jak píšeš, ale to na fotkách není vidět, navíc máš skvělou postavu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, ty kalhoty jsou z pravé kůže nebo koženkové? Sháním takové pěkné kožené, ale nedaří se mi nikde, proto jsem natrefila i na tvůj blog :-) díky za odpověď, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se, že odpovídám pozdě. Kalhoty jsou koženkové a měla jsem na ně ohromné štěstí. V době, kdy jsem je sháněla, jsem měla stejný problém jako ty. Náhodou jsem se zašla podívat do second handu Charlie a tam byly, skoro, jakoby na mě čekaly :D: V klasických obchodech, obchodních řetězcích se mi žádné nelíbily nebo byly předražené. Jsou to přibližně tři roky,co jsem si tyto kalhoty pořídila, kdybych se po takových měla podívat dnes, tak opravdu nevím, kde hledat, jelikož všude jsou spíše tenké koženkové legíny, než kožené/koženkové kalhoty.

      Vymazat