středa 28. listopadu 2012

Vzorečky Cannaderm, jak to tedy dopadlo.

Ahojte :)
ááááááá ano, i když je to velmi nečekané, jsem opět zde, a to s recenzí na vzorečky od kosmetické firmy Cannaderm. A jestli Vás zajímá jak to dopadlo, tak čtěte dál.





Vybrala jsem z šesti vzorků jen dva, hlavně z důvodu, že na mě udělaly největší dojem a pokud bych si měla od firmy nějaký výrobek koupit, byly by to právě tyto dva, které jsem měla možnost vyzkoušet. 
Jeden z nich je vzorek krému, jak jsem snad správně pochopila, na obličej. V první moment mě krém moc nenadchnul svou konzistencí, která je příliš hutná a těžko roztíratelná. Vůně není taky nic moc vábivá, ale myslím, že účinek vše dokonale nahradí. Musím totiž říci, že i po takové troše krému, kterou jsem měla možnost vyzkoušet, se mi na pleti zahojily pupínky,  a tak celkově pleť vypadala zdravěji. Slovo regenerace je na obalu zcela právem :) . Krém jsem tedy použila na noc, myslím, že na den není vhodný, právě kvůli své mastné konzistenci. Zato přes noc se krém krásně vstřebal a ráno pleť vypadala, jako nová. 
Pokud bych měla říci, jestli bych Vám tento produkt doporučila, tak určitě ano, a obzvláště, pokud trpíte na akné, nebo jiné nedostatky pleti. 



Další skvělý vzoreček, který mi firma Cannaderm darovala je šampón. Je teda škoda, že na moje vlasy bylo produktu moc málo, a skoro vůbec mi na vlasech nepěnil, což mě vždy od šampónů odrazovalo, prostě při mytí hlavy potřebuji mega pěnu :D .
Co se týká vůně, tak ta mě nadchla velmi, na rozdíl od krému. Velmi svěží a příjemná. A teď k tomu nejdůležitějšímu, co od výrobku čekáme, a to výsledný účinek. Paráda dámy. Na to, jak mě šampon ze začátku odradil špatným pěněním, tak to velmi rychle dohnal. Vlasy jsem totiž nikdy po žádném jiném šampónu neměla tak hladké, velmi příjemné na dotek. Často trpím na rozlítané a celkově nezbedné vlasy, což po tomto zázraku se 100% zlepšilo. 

Tak pokud Vás zajímá, jak tato bio kosmetika funguje, napište si o ni na e-mail: 


oic@cannaderm.cz


Něco málo o značce:

Česká firma Cannabis Pharma-derm, s.r.o., která se pohybuje na kosmetickém trhu již od roku 2002, se zabývá výrobou bio produktů, k té využívají tak známých léčivých účinků konopí. Kromě kosmetiky, společnost také vyrábí potravinové doplňky, jako je například konopný potravinářský olej. Pro více informací klikněte.....  sem .









1 komentář: