středa 1. října 2014

Outfit z jednoho krásného podzimního dne

Začátek podzimu jsem oslavila nemocí, takže mé plány, které se týkaly blogu, šly ta tam. Teď jsem ale zase v plné síle, a konečně mám chuť na procházky slunnými podzimními dny. Jeden z takových krásných dnů byl včera, kdy jsem si chvílemi nebyla jistá, zda léto opravdu končí, nebo teprve začíná. Dnes už však ale s jistotou vím, že nepříjemné fujavice, déšť, všudypřítomné bláto a hlavně vlezlá zima, jsou za dveřmi, aspoň tedy pohled z okna mluví za vše. Včera jsem si ale sluníčka užila a mimo to vznikly i nějaké fotky outfitu z mého podzimního šatníku. Ten vznikl, jako téměř každý můj outfit, z vrstvení (černé šaty, khaki tílko, bílé maxi tričko zavázané na uzel). Barvy jsem zvolila takové, ve kterých se cítím nejpřirozeněji, a které krásně ladí se započatým obdobím.











A jak jste zahájili podzim vy? Užívali jste si podzimního sluníčka?

Hezký den! :)



7 komentářů:

  1. Hezký, sluší ti to. Líbí se mi ty legíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na to, že nejsem legínový typ, tak i mě zaujaly :)

      Vymazat
  2. Ty legíny jsou hodně super :) podzim jsem zahájila pořádným nachlazením, protože bylo tak půlce třídě úplně na nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky skombinované :) Já osobně podzim ráda nemám, chci jaro:D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat