čtvrtek 27. března 2014

Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra Curl

Řasy, řasy, která ženská by nechtěla mít krásné, dlouhé, husté a natočené řasy. Jenže jak to zařídit, když nám takové příroda nenadělila? Sama moc dobře vím, že je docela kumšt dobrou řasenku najít... nebo spíš těch DOBRÝCH je spousta... jenže dobrý je za tři!
Z toho obrovského výběru na trhu je opravdu těžké si vybrat, a ještě víc se trefit... vše je tedy o náhodě!

Můj výběr tentokrát padl na řasenku od značky Bourjois. Značka samotná na mě udělala párkrát dobrý dojem a párkrát mě zklamala typu "čekala jsem víc", takže ucelený názor nemám.



Popis: 


  • řasenka pro natočené a dlouhé řasy
  • vhodná pro citlivé oči
  • zahnutý kartáček má zajistit pohodlné nalíčení řas bez podráždění
  • přírodní silikony a vosky dodají řasám objem a tvar
  • zvýrazňuje délku řas a lesk
  • slibuje dvojnásobné zhuštění řas
  • zabraňuje tvorbě žmolků a slepování
Zní to dobře, no ne?



Můj názor:

- Vzhled řasenky je takový princeznovský, zaoblený obal černé barvy s leskle růžovými detaily. Jak už jsem psala, kartáček je prohnutý pro usnadnění aplikace, já v tom takový rozdíl nevidím, ba naopak mi možná více vyhovuje rovný kartáček.
-Vůně je klasicky řasenková, nevím, jak jinak bych to popsala :D ...rozhodně neucítíte fialky nebo nějaké jiné aroma.
-Nanášení řasenky mi moc nevyhovuje, protože se s kartáčkem těžko dostává ke krajním řasám, jinak ale musím potvrdit, že kartáček dobře rozdělí řasy.
-EXTRA zhuštění, prodloužení či zvýraznění řas nečekejte. Je sice pravda, že řasenka podpoří natočení řas, možná malinko prodlouží, ale vše působí tak nějak přirozeně, což je skvělé na denní nošení. Ale pokud se líčíte na večer, s touto řasenkou kočičího pohledu docílíte horko těžko.
-Co se mi opravdu líbí, je výdrž. Nalíčení totiž vydrží po celý den, a stále vypadá, jako čerstvé.
-O řasy se nemusíte bát, jako jedna z mála řasenek je šetrná, tudíž s polámanými řasy si lámat hlavu nemusíte.


V závěru to shrnu takto:

Řasenka je skvělá na denní líčení. V tomto případě si nemohu stěžovat na nic. Výdrž skvělá, natočení a rozdělení řas taktéž. Přirozeně zvýrazní řasy. 
Na večer je to ale málo. Možná se to někomu zdá na fotce výrazné dost, ale asi jsem zvyklá si večer oči líčit opravdu silně. 


2 komentáře:

  1. Řasenka vypadá dobře.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by moc nevyhovoval štěteček, ale tobě to dělá řasy moc pěkný :))

    OdpovědětVymazat