neděle 16. března 2014

Pleťové krémy Bioderma vs. La Roche-Posay

Zdravím,

dnes jsem se rozhodla napsat něco málo o pleťových krémech, které jsou pro mne každodenní nutností jak ráno, tak i večer....jednoduše, jednou se nenamažu a je ze mě hotová sušenka.

Vždy jsem používala krémy spíše z drogerie jako např. od Garnier, ale ty nikdy nesplnily má očekávání.
První volba padla na krém od Vichy, ano super, spokojenost, ale já přece jen čekala trošku víc.
Tak jsem začala pátrat po značkách podobného typu (lékárenské značky) a narazila na La Roche-Posay. Ano vím, značka je velmi známá, ale já s ní doposud žádné zkušenosti neměla. To bych však nebyla já, abych nechtěla všechno hned zkusit, proto jsem neváhala a krém hned objednala. Druhý výběr padl na tolik opěvovanou značku Bioderma. Který byl lepší?

La Roche-Posay- Hydreane Legere (legere francouzsky nepatrný)

POPIS:
  • Hydratační pleťový krém pro citlivou pleť.
  • Je vhodný pro normální a smíšenou pleť.
  • Díky termálnímu pramenu z La Roche-Posay, který obsahuje selen a dále hydrolipidům, krém pleti zajistí pružnost, hebkost, jemnost a také svěžest bez pocitu pálení nebo pnutí pokožky.
  • Nekomedogenní- což znamená, že neucpává kožní póry.
  • Bez parabenů.
MŮJ NÁZOR:

Pokud mám napsat něco o balení krému, tak jen to, že se mi líbí hlavně z důvodu, že působí čistě, prostě lékárenským dojmem. To samé jsem, myslím, psala u článku o pleťové masce stejné značky. Přijde mi super, když obal není nijak výrazný, působí to na mě jakoby se firma zajímala hlavně o kvalitu výrobku, než o obal a reklamu. 
Vůně mne také zaujala. Normálně mám totiž u kosmetiky ráda výrazné vůně, a většinou to bývá první důležitý důvod, díky kterému produkt zakoupím. Avšak u krémů, hlavně u těch pleťových, vyžaduji ba naopak vůni jemnou, bez zbytečných parfemací, což tento krém splňuje. Nádherná svěžest, skoro bych přísahala, že cítím tu termální vodu :D .
Textura krému je příjemně krémově gelová, díky tomu se skvěle roztírá, na pleti nezanechává mastný film a také zajistí svěží pocit.
Má pleť byla po nanesení opravdu krásně hebká, a hlavně jsem nepociťovala žádné pnutí nebo nepříjemné pocity při vysušování.
Líbí se mi, že účinek je dlouhodobý, vydrží celý den. 
Můžete jej používat pod make-up místo podkladové báze.
Zatím jsem nenašla žádné mínus, pro které bych tento produkt nedoporučila.

Cena: kolem 270 Kč, můžete zakoupit třeba na parfums.cz





Bioderma- Sensibio Light (legere)

POPIS:
  • Hydratační a zklidňující krém pro citlivou pokožku.
  • Bez parfemace a konzervačních látek.
  • Lehká konzistence, dobře vstřebatelná.
  • Obnovuje kožní bariéru, čímž zabraňuje vstřebávání škodlivých látek.
  • Krém je určen pro normální až smíšenou pleť.
MŮJ NÁZOR:

Balení, stejně jako u krému od La Roche-Posay, není nijak přezdobené a působí příjemným čistým dojmem. 
Vůně je neznatelná, což si myslím není vůbec na škodu, ale přesto mě v tomto případě zaujal více krém od La Roche-Posay.
Konzistencí jsou si krémy velmi podobné. Dobrá roztíratelnost, příjemná jemná textura, která nezanechává mastný film, výsledek taktéž, svěží pocit, dostatečná hydratace po celý den, jemná hebká pleť. Jediné plus navíc, který krém od Biodermy dostane je za skvělé účinky po dlouhodobém používání. Všimla jsem si, že zmizly malé nedokonalosti a pleť vypadá zdravěji.

Cena: kolem 400 Kč, seženete také na parfums.cz

Pokud bych měla porovnat oba výrobky, musím říct, že jsou si kvalitou téměř rovni. Oba krémy mě potěšily a splnily to, co výrobci slibují. Bioderma je pro mne přesto číslo jedna kvůli zlepšení pleti po delším používání



Žádné komentáře:

Okomentovat