pondělí 14. dubna 2014

Moc zvaná TEA TREE OIL

Když se řekne Tea Tree Oil, určitě víte oč se jedná. Esenciální olejíček, který si mažeme pod nos, když máme rýmu nebo na spánky při bolesti hlavy, podobně jako Dračí mast. Až nedávno jsem se však dověděla, že tato větrová vodička dokáže mnohem víc. Zřejmě jsem dost pozadu, ale opravdu jsem netušila, že Tea Tree Oil je skvělý v boji proti akné nebo jiným nedokonalostem pleti. 

Německá značka Alkmene s touto složkou pracuje, mezi její výrobky patří denní krém, noční krém, roll-on pod oči, čistící gel a pleťová voda. Všechny produkty jsou určeny pro problematickou a citlivou pleť.
Poprvé jsem si této značky všimla asi před rokem v drogerii DM. Zaujala mne hned na první pohled, hlavně obsahem léčivého Tea Tree Oil, který mi vždy voněl. Vybrala jsem si pleťovou vodu, za kterou jsem zaplatila kolem 120 Kč.



VÝROBEK SLIBUJE:

  • Jemně čistí a rozjasňuje citlivou pokožku obličeje.
  • Složení s Tea Tree Oilem má antibakteriální vlastnosti, pomáhá proti boji s nedokonalostmi pleti, stahuje póry.

MŮJ NÁZOR:

-Tento výrobek používám už dlouho, tak jsem si stihla vytvořit názor. Opravdu hodně mě oslovila vůně, jak už jsem psala Tea Tree Oil mi vždy voněl, ale chápu, že někomu vonět nemusí, protože je hodně aromatický a samozřejmě větrový. To mi ale vyhovuje, protože větrový = svěží...
čištění pleti je díky tomu příjemné a uvolňující. 
Pleťovou vodu používám dvakrát denně, ráno a večer, a vždy s jistotu, že má pleť bude dostatečně čistá a ošetřená. 
Na akné nijak extra netrpím, ale občas, když se mi pupínek objeví, dlouho na obličeji nevydrží. A co se týče póru, nevšimla jsem si, že by byly méně viditelné, ale to mi nevadí tolik, na tento problém mám jiného pomocníka :).
Takže za mě ANO, lepší pleťovou vodu jsem zatím neměla.



1 komentář: