sobota 5. dubna 2014

Tělový peeling s kokosem a květy lotosu



Nedávno jsem si zopakovala svůj oblíbený rituál -stoupnout si před regál s pečující kosmetikou a takhle tam stát několik minut- .  Možná to znáte taky, ale vždy když tam tak stojím, vedu dlouhé rozhovory s každým tím výrobkem. Jeden řve ,,já jsem voňavější'', druhý zase ,,já mám hezčí obal'' atd. Nakonec jeden vyberu, s  rázným krokem, že jsem dobře vybrala, se odeberu ke kase, kolem které se jen projdu, zapluji zpět k regálu a dál víte.

Tentokrát to bylo celkem rychlé. Peeling od Alverde mě totiž oslovil jak vůní, tak obalem, tak i konzistencí... tudíž to pro mne byla jasná volba.

VÝROBEK SLIBUJE:

  • peeling jemně odstraní odumřelé buňky
  • dodá pletí hladký a jemný vzhled
  • jemně čistí a nevysouší pokožku
  • rostlinný glycerin, lotosové květy a kokosové výtažky poskytují intenzivní péči a zajišťuje pokožce příjemný pocit 
  • přírodní aroma hýčká všechny naše smysly
MŮJ NÁZOR:

  • Jak už jsem psala, s balením jsem spokojená, co se týče vzhledu, ale také kvůli praktičnosti. Tuby mi prostě vyhovují nejvíce, hlavně protože z nich člověk vymáčkne i poslední kapku.
  • Vůně jedna báseň. Řekla bych, že výrazně převládá kokosové aroma, které je doplněno něčím slaďoučkým, co ani nedokážu popsat. Celkově však tato směsice na mě působí jako vůně máslových sušenek s kokosem. Nutí mě to zavřít oči a představit si sebe na pláži s kloboukem na hlavě a v ruce piňakoládu.
  • Konzistence je gelová s klasickými peelingovými částečkami, navíc jsou v gelu obsaženy kousíčky lotosu, jestli to správně chápu, které pomáhají šetrně pokožku čistit.  Konzistence mě oslovila ze všeho nejvíce...

  • Samotné sprchování je s tímto peelingem zážitek. Souhra vůně a šetrné péče, kterou tento produkt zajišťuje, vytváří relaxační pocit. Po použití je pokožka jemná a vláčná. Přesně jak peeling slibuje, nevysušuje, což je u většiny podobných produktů problém.
  • Navíc tělo krásně provoní!!!
Cena: kolem 80 Kč v prodejně DM

Na závěr jen řeknu, že je to asi první peeling, který mi vyhovuje ve všech ohledech. Značku Alverde prostě zbožňuji :).




Žádné komentáře:

Okomentovat