pondělí 12. května 2014

Matrix Biolage Exquisite šampon- recenze




Dnešní recenze bude zaměřená na vlasový produkt, a to konkrétně na šampon od značky Matrix. Nedávno jsem měla i vlasový olej, který také patří k řadě Exquisite, a byla jsem s ním víceméně spokojená.

Co se týče značky samotné, zkušeností moc nemám, ale vím, že je celkem oblíbená kadeřnicemi. Docela mě zaujal podnadpis BIOLAGE, což, jak jsem si přečetla, znamená přírodní, bez parabenů... 

Co slibuje?

  • obsahuje moringový olej(v Asii je strom moringo nazýván jako strom života), který jemně čistí vlasy a zároveň je vyživuje
  • zanechává vlasy sametově hebké
  • bez parabenů
  • je vhodný pro všechny typy vlasů
  • vyhlazuje vlasy a dodává jim lesk
Obsahuje moringový olej, který vlasy hloubkově vyživuje, ošetřuje a posiluje.


Můj názor:

- Když začnu balením, jen řeknu, že na něm není nic zajímavého k popisování, to vidíte i sami, prostě čistě bílé, nijak nepřezdobené, což není vůbec na škodu.
Vůně, o které bych se ráda rozepsala, ale nemám ty správná slova, je opravdu boží. Přesně taková jemně květinová olejová vůně lahodí mému nosu. Nedokážu to k ničemu přirovnat, možná k nějakému tělovému olejíčku. 
Konzistencí mi připomíná olej, takže to vypadá, že v produktu obsažen bude :D .
Při mytí šampon pění tak akorát. Rozhodně jsem neměla problém s tím, že bych na hlavu vylila celé balení se snahou aspoň o trochu pěny... jak to u některých šamponu bývá.
Teď taková ta chvilka, kdy čekáte, než vám vlasy uschnou, pokud možno bez fénu, protože ten výsledek šamponu zkreslí, každou chvíli běháte k zrcadlu, zda jsou už vlasy lesklé a hebké a dokonalé, jak slíbili na výrobku.
...
...
...
....................tak jo, musím říct, že jsem na vážkách. Určitě dávám velké plus za lesk a hebkost. Konečky vůbec nejsou vysušené a vlasy celkově vypadají tak nějak zdravě. To ale platí jen první den po umytí. Zbylé dny už je to horší, vlasy jsou rozlítané a vypadají nevzhledně, možná by mi pomohlo používat pravidelněji masku nebo kúru, která by vlasy více uklidnila, ale tento šampon to dost dobře nezvládá. Jenže ono je asi těžké chtít po šamponu, aby vytvořil aspoň nějaký objem a zároveň, aby vlasy nelítaly, jak se jim zachce. 

Za mě je tento šampon průměr. Myslím, že z počátku zaujme, ale rozhodně nečekejte žádné famózní zakončení typu "lesklé a krásné vlasy na věky". Neřadí se k nejhorším, ale já zkrátka potřebuji víc :).

Cena kolem 180 Kč za 250 ml je podle mě zbytečně vysoká.

Máte zkušenost s tímto výrobkem?


2 komentáře:

  1. Super recenze! Já s tímto šamponem zatím zkušenosti nemám a 180kč za 250ml?? To se mi zdá trochu moc... :/
    Jinak máš ale super blog!! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat