středa 21. května 2014

Z uplynulých dnů

Ten pocit, když vyrazíte na procházku a v půlce zjistíte, že už vlastně nemůžete, nejraději byste to zapíchli na první lavičce a tam čekali, až pro vás někdo přijede, naloží do auta a pak vyloží nejlépe rovnou v posteli. Pak se nad hlavou objeví taková ta bublina s vykřičníkem uvnitř... a člověk si náhle uvědomí ,,asi je něco špatně''. A jelikož takhle chcíplá být nechci, a jakože zima mi k tomu dopomohla, ale už je celkem dlouho jaro a tahle výmluva už je neplatná, začnu něco dělat... třeba ten běh, že, kvůli kterému jsem si koupila ty super bomba bezva boty. Jooo, běh je fajn, baví mě, ale je tu problém, vlastně dva, takové dvě podmínky, které se moc nedají sloučit. Potřebuji totiž běhat ve dne, abych se nebála, ale zároveň mě přes den štve, že na mě kolemjdoucí, či kolemjedoucí civí... :D ach jo, no...stejně budu muset zatnout půlky a začít běhat večer, kdy mě strach aspoň nutí běžet rychleji :D .




Už jste zkoušeli toto mýdlo? Já ho mám zatím ve skříni na provonění...svěží citrusová je momentálně u mě TOP.


Vždy když někde vidím kačenky, vzpomenu si na dětství, kdy jsme je s babičkou chodívaly krmit. Tenkrát to pro mne bylo úžasné asi tak, jako bych teď na trávě viděla jednorožce...


Na tento krém jsem opravdu zvědavá, slyšela jsem samé chvály... :)


Sice tu mám fakt blbou pózu, ale lepší fotku z procházky jsem nenašla :D... 


Můj nový úlovek z fashiondays.cz :).



Na konec ještě nový balzám na rty do mé sbírky. 

A jelikož jsem si na zítra naordinovala nějaký ten pohyb, musím se na to pořádně vyspat, abych to přežila... :D Mějte se krásně, užívejte sluníčka......
..................................
.......... ................................................................................a nebuďte shnilé jako já. 


Žádné komentáře:

Okomentovat