sobota 1. listopadu 2014

Huile Prodigieuse od Nuxe- pravidelná péče o mou pleť díl 1.


Většina z Vás má určitě nějaký svůj pravidelný rituál v péči o pleť. Co víc, možná na takové pravidelné péči doslova ujíždíte... jako třeba já. 

Má péče o pleť je sestavena z několika částí, a každou tu část Vám samostatně popíšu. Dnes se zaměřím na můj všeobecně nejoblíbenější produkt ze všech, co se pečující kosmetiky týče. Jedná se opět o produkt značky Nuxe, který mě lákal už dlouho. Představuji Vám Huile Prodigieuse (multifunkční suchý olej na pleť, tělo i vlasy). Dalo by se říct, že je to takový král mezi všemi produkty Nuxe a kdo tuto značku zná, zná určitě i její zázračný olej, někdy nazývaný jako elixír krásy

Účinky malého zázraku: 

- zjemňuje a zvláčňuje jak pokožku obličeje, tak celého těla
- pomáhá proti typickým problémům pokožky obličeje i těla- svědění, pálení, pnutí, bojuje však i při nadměrně mastící se pleti
- vyživuje vlasy a dodává jim lesk

Díky čemu je tento zázrak zázrakem?

- Převážně je to skupina rostlinných olejů, jenž dodává Huile Prodigieuse sílu (brutnák lékařský, třezalka, mandle, kamélie, lískový ořech a tak oblíbený olej z makadamie), výsledný olej z těchto rostlinek Vám zajistí dokonale jemnou pleť, nesmím ale zapomenout na dalšího pomocníka v kráse, a to na vitamín E, který je známý jako silný antioxidant.  

- Další věc, kterou zřejmě oceníte je dobrá vstřebatelnost. Každý by logicky čekal, že olejovitá konzistence na pleti vytvoří nehezký mastný efekt. Z vlastní zkušenosti vím, jaké to je se cítit po krému umaštěně, takový splavený pocit. Toho se však nemusíte bát. Olej se nádherně vstřebá, bez mastných vlasů a lesklého nosu. Nevím, zda by stejný efekt byl i u těch, co trpí mastnou pletí, to si netroufám tvrdit, ale recenze, které jsem na tento produkt četla, byly naopak povzbuzující pro majitelky mastné pleti. Pár těch, co se podělilo o svůj názor, dokonce tvrdilo, že díky suchému oleji od Nuxe se jejich pleť přestala tolik mastit. Jak říkám, takovou zkušenost posoudit nemohu, jelikož mám suchou a citlivou pleť s T zónou, ale takové pozitivní názory se dobře čtou a ještě lépe se jim věří. 

- Neměla bych vynechat jednu z dalších hlavních výhod multifunkčního suchého oleje a to, jak už sám název a popis produktu prozrazuje, multifunkčnost. Kromě péče o pleť, můžete také tak obohatit o trošku krásy své vlasy nebo tělo. 

- V neposlední řadě je to dokonalá vůně a věřte, že když říkám dokonalá, je dokonalá tuplovaně. Při popisu vůně mi vždy dojdou slova, ale toto mě po přičichnutí napadlo: nádech dětského olejíčku se sladkým tónem vytváří velmi ženskou hřející vůni, při které se zasníte někam pryč ode všeho.

Jak olej používám?

... a tady už jsme se konečně dostali k samotnému rituálu. Fázi s olejem jsem si naordinovala dvakrát týdně a to na noc, po použití čistícího peelingu, kdy je pleť citlivá a podrážděná. Tím si zajišťuji, že se olej řádně vstřebá a pleť tak přes noc využije veškerou jeho sílu. Ráno se probouzím s jemnou a vláčnou pletí, kterou netrápí pálení a nepříjemné pocity pnutí... díky tomu jsem si olej od Nuxe velmi oblíbila a na místo mezi mou kosmetikou dostal rezervaci na dobu neurčitou...

- Co se týče využití oleje na vlasy, doporučuje se nanášet pár kapek do konečků kdykoliv během dne na suché vlasy. Tato praktika se hodí pro ty, kteří chtějí dodat svým vlasům výživu a lesk. Já používám olej pouze na obličej, na vlasy mám totiž už jiné pomocníky.

- Na tělo olej nepoužívám hlavně z důvodu, že při takové spotřebě bych ho musela kupovat snad každý týden... a to už se moc nevyplatí.

- Na parfums.cz jsem se dokonce dočetla, že pár kapek tohoto elixíru do koupele Vám zajistí skvělý relaxační zážitek a uvolnění... vzhledem k jeho podmanivé vůni si to dokážu představit!

Cena: 50 ml/360 Kč (přibližně)

Zakoupit si ho můžete například na parfums.cz, kde je i za nejvýhodnější cenu, ale i v jiných online parfumeriích, kde se cena pohybuje kolem 400 Kč(seznam prodejen na heureka.cz). Vybrat si můžete ten samý olej s přidanými třpytkami,  podle mého se bude skvěle hodit pro péči o tělo. 

Máte zkušenost s tímto multifunkčním suchým olejem od Nuxe nebo s olejem od jiné značky, který se dá použít na více způsobů? Budu ráda za Vaše komentáře. 

Mějte se hezky! :)


5 komentářů:

  1. Vypadá hezky, na mou smíšenou pleť moc oleje nejsou, za to do vlasů je to nezbytnost pro mě :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám smíšenou pleť a nemohu si ho vynachválit :)

      Vymazat
  2. Já používám hydrofilní odličovací olej od Saloosu, protože se dá smýt :) Mám hodně mastnou pleť, tak vyživující olejíčky mám strach používat i přes některé kladné recenze. Ale na vlasy by mohl být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, člověk se bojí zkusit něco, co by mu mohlo pleť ještě zhoršit :)

      Vymazat
  3. Na mastnou pleť je potreba vybrat vhodný olejicek. Moje zkušenost je, že jsem vyzkoušela mraky přípravku i dražší v lekarne na mastnou pleť a ve finále mi pomohl olejicek Salos. Od té doby již nemám mastnou pleť, pupínky i komedomy se netvori a když...tak se rychle krásně bez jizvy zahojí. A to používám denně make-up. Prirodni produkty, obzvlaste olejicky maji zazracnou moc...Suchy olej Nuxe je take výborná volba.

    OdpovědětVymazat