sobota 2. listopadu 2013

Dove nebo Neutrogena?

Dnes, po dlouhé době, jsem se rozhodla udělat menší recenzi na dvě tělová mléka a tak porovnat jejich účinky. Od mala trpím na suchou kůži a obzvláště teď, s přicházející zimou, je pro mne mazání přímo nutností...alkoholu se to samozřejmě netýká :D .

Porovnávat budu výrobky od velmi známých značek a to výživné tělové mléko nordic berry od Neutrogeny a výživné tělové mléko purely pampering od Dove.



CO NÁM SLIBUJÍ VÝROBCI?  Neutrogena: Výtažek z ostružníku morušky (četla jsem Marušky :D ) napomáhá přirozeným procesům v pokožce a trojnásobně zvyšuje hladinu její hydratace. Pokožka má vypadat zdravě a vyživeně. Dove: Slibuje do hloubky vyživenou pokožku, která bude krásně jemná, kokosově-jasmínovou vůni, která navodí pocit uvolnění.

BALENÍ:  První bod, který nás většinou na výrobek naláká nejvíce, je balení. Čím hezčí kabátek výrobek má, tím větší je šance, že za něho utratíme peníze, a to i bez ohledu na kvalitu výrobku, recenze a složení.
Co se týče těchto dvou tělových mlék, vizuálně možná vypadá lépe mléko od Dove, ale Neutrogena vítězí po praktické stránce a to díky dávkovače formou pumpičky.

VŮNĚ: Pokud někdo na krémech zbožňuje čistou, jemnou, neparfémovanou vůni, sáhne určitě raději po Neutrogeně. Mě ale více zaujalo mléko od Dove, které tělo krásně provoní směsí kokosu a jasmínu a co mi vyhovuje nejvíce, že vůně vydrží a vydrží a vydrží.

PO NANESENÍ: Neutrogena: Jemná, vláčná a hydratovaná kůže. Krém není mastný a hezky se vstřebává. Zamezuje pocitu pnutí

Dove: Stejně jako u Neutrogeny mléko zjemňuje a hydratuje kůži. Navíc cítím jakoby jemnou svěžest. Velké plus pro mléko od Dove je výdrž. Jak vůně, tak i účinky vydrží mnohem déle, než mléko od Neutrogeny. Pokožka je zkrátka déle vláčná a taková hezky projasněná.


NA ZÁVĚR: Ani jedno mléko není špatné, ale pokud bych měla vybrat vítěze, rozhodně by to bylo mléko od Dove, a to hlavně díky vůni a výdrži slibovaných účinků.


5 komentářů:

  1. Také mám ráda Dove mléka, ale je fakt, že Neutrogenu jsem ještě nezkoušela :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. Na pleť mi vyhovuje neutrogena, ale na tělo jednoznačně Dove. Pokud tedy mám hodnotit opravdu jen tyto dvě značky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja skôr preferujem Neutrogenu. Vždy keď používam Dove tak ma z toho svrbí pokožka a niekedy aj mierne zčervená. Takže rozhodne na citlivú a dráždivú pokožku ako mám ja je skvelá Neutrogena :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  4. <3 Neutrogena!
    Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ak mas suchu pokozku tak skor nejake maslo, bielenda alebo kokosovy olej :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat