neděle 15. června 2014

Alverde- péče o nožky



Konečně na nás sluníčko vykukuje častěji, a častěji máme příležitost vytáhnout ze skříně letní oblečení. Stejně tak je to i s botami, v nákupních centrech to hýří novými, letními kolekcemi sandálků a střevíčků... 
Já jsem si jich vyhlídla hned několik a už si na ně brousím drápky. Jenže k tomu, abych mohla nosit krásné sandálky, potřebuji i krásné nohy, a kdy jindy by měl člověk věnovat zvláštní péči chodidlům, než v létě? ...



...tentokrát jsem si pro produkty zašla do DM drogérie, konkrétně jsem měla zálusk na mou oblíbenou značku Alverde. Původně jsem si chtěla koupit pouze krém, který by mi zjemnil pokožku na nohou, nakonec jsem si domů odnesla mimo krému i olej do lázně, hlavně ze zajímavosti. 



Masážní olej pro chodidla- Alverde

  • vhodný pro unavené a bolavé nohy
  • poskytuje osvěžující pocit a hladká chodidla
  • obsahuje éterické oleje z citronu a pomeranče

Krém na zrohovatělou kůži na nohou- Alverde

  • šalvěj a pomeranč společně regenerují pokožku na nohou
  • kakaové máslo a karnaubský vosk jemně zvláčňují suchá a hrubá chodidla
  • extrakt z vrbové kůry a zvlhčující faktory způsobují dlouhotrvající péči 


Můj názor:

- Olej na chodidla od Alverde lze použít dvěma způsoby. Buď jako olej do lázně, kam ponoříme nohy, nebo jako masážní olej. Já jsem tento produkt použila formou lázně. 
Jelikož mám stojatou práci, často se mi stává, že večer nemohu usnout kvůli nesnesitelným pocitům chodidel (pálení, trnutí, bolení). Vždy se převaluji, div si nedám nohy za hlavu a stejně nic nezabírá. Má prababička mi už kdysi poradila pravidelně si lehat s nohama nahoru. Prý se tím končetiny odkrví a tak to pomáhá čemusi, prostě jsou nohy odpočatější a také odolnější při námaze. No, já tomu moc nerozumím, ale věřím, že babské rady jsou k nezaplacení... proto si tak občas lehávám a jakousi úlevu cítím, možná kdybych to praktikovala pravidelněji, výsledky by byly ještě znatelnější. Ale teď už k oleji, který by měl mít podobné účinky, jako relaxační poloha s nohama nahoru.

Jak už jsem psala olej jsem použila do lázně. Do teplé vody jsem nakapala zhruba pět kapek oleje, přičemž se hned uvolnila příjemná a uklidňující, citrusová vůně. Člověk hned pozná, že jsou v produktu obsaženy éterické oleje, které dopomáhají k celkovému relaxačnímu požitku. Ke konci koupele jsem si nohy ještě trošku promnula, díky oleji se nohy masírovaly lépe, celkový dojem byl velmi uvolňující. Když jsem po 15 minutové lázni nohy usušila, byla jsem překvapená, jak byly vláčné.

Po relaxaci to chce ještě nějakou mazalajdu pro péči po celý den, a k tomu mi skvěle posloužil právě krém na chodidla od Alverde. 




Konzistence krému se zdá být hutná, ale zdání klame. Hned při roztírání si všimnete, že kromě olejů a kakaového másla, jsou v krému obsaženy i složky, které pokožku zvlhčují... a také se díky tomu krém lépe roztírá.
Chodidla jsou po použití jemná a vypadají v sandálcích upraveně, řekla bych po celý den. Tento krém pro mě bude v létě každodenní nutností. Jediné, co mi na krému vadí je vůně. Ani to nedokážu dost dobře popsat. Ze začátku celku příjemná vůně, která se během chvíle přemění v cosi, jakýsi pach, který na mě působí jako zatuchlina. Naštěstí po chvíli krém přestane vonět úplně, takže to není až takový problém. Každopádně vůně je vždy prvním, možná druhým impulsem ke koupi kosmetiky... asi to znáte :) .

Oba produkty mě stály 140 Kč dohromady, z toho olej byl o pár korun dražší (krém 50 ml- ten by mohl být větší, olej 100 ml)... celkem příznivá cena, myslím. 

Co bych doporučila, tak 1-2 krát týdně, při únavě či po fyzické námaze, zkombinovat tyto produkty, jinak krém používat denně.

1 komentář:

  1. Jéé díky za tip :) na moje ztvrdlé paty ještě nic nezabralo :(

    OdpovědětVymazat