úterý 24. června 2014

Z uplynulých dnů

Pár dnů se na mém blogu nic nedělo a tak to teď chci trošku napravit, dnes fotkami a v nejbližších dnech pozitivní recenzí na pleťovou masku od značky Nuxe.

Teď už k fotkám...

... Počasí u nás bylo takové všelijaké, takže přes den moc hezkých fotek vyfotit nešlo, k večeru však vysvitlo sluníčko a ještě těsně před tím, než se schovalo za horizont, nás potěšilo krásnou přehlídkou posledních světel a barev... 
Nebýt komárů, kteří se na nás sesypali téměř hned po otevření auta, možná bychom nemuseli fotit za běhu, nebýt strachu, že nás užerou k smrti, možná by těch fotek bylo víc... věřte, že ty výrazy, které na fotkách mám, jsou jen sekundu poté, co jsem řvala na komára, který mi sedl na nos, a věřte, že sekundu po vyfocení, už jsem tou krásnou makovou hlavou, co mám  v ruce, mlátila kolem sebe jako pominutá. Takže příští podvečerní focení v přírodě jedině ve skafandru!




Velmi pohodový outfit tvořen širokým topem, který jsem přepásala tenkým páskem... široké topy si začínám zamilovávat čím dál víc! 


Nějaký ten filtr...




Zapadající slunce dokáže vytvořit opravdu pozoruhodnou oblohu :)




Oblíbené boty značky BigStar 700,-...



Moje oblíbená chlupatá kravička :)... telátko


Chlupatá kravička táta... vypadá naštvaně :P .


:*




A byli pěkně zvědaví :D ...















4 komentáře: