neděle 1. června 2014

MaxFactor 2000 Calorie (volume and curl), řasenka- RECENZE

Značku Max Factor jsem si poslední dobou opravdu zamilovala, snoubí totiž dva základní a důležité body... kvalitu s přijatelnou cenou. Vyzkoušela jsem zatím pudr, make -up a tři druhy řasenek a musím říct, že ani s jedním produktem jsem neměla problém... ba naopak, a ani tentokrát jsem nebyla zklamaná.



Řasenka Max Factor 2000 Calorie je na internetových stránkách celkem dost opěvována jak mladšími generacemi, tak i těmi staršími, které se k této řasence vrací zas a znovu po celá léta. Co může být tedy více přesvědčivé o kvalitě, než 20 let na trhu v TOP příčkách...

Co řasenka slibuje:

  •  O 300 % větší objem řas.
  • Díky zahnutému kartáčku krásně natočené řasy.
  • O 50 % delší řasy.
  • To vše v jediném tahu.
  • Duální polymerové systémy a přírodní vosky zajišťují, aby se řasenka nerozmazávala a vydržela po celý den.





Můj názor...

- Jednoduché černé balení s leskle červenými detaily působí elegantně tak, aby nevtíravě zaujalo pozornost a probudilo špetku zvědavosti.
- Zahnuté kartáčky moc v lásce nemám, tento mě však donutil názor ještě přehodnotit. Velmi dobře se s ním pracuje a výsledek je opravdu znatelný. Řasy jsou krásně natočené, jako s málokterou řasenkou. 




- Nevím, jestli jsou řasy o 300 % hustší, ale určitě vypadají bohatěji, navíc kartáček řasy krásně oddělí, což přidává na celkovém efektu. 
- Mám celkem slabounké řasy u konečků, takže působí, že jsou krátké, s řasenkou se však zdají být třikrát takové.
- Musím uznat, že stačí opravdu jeden dva tahy, aby řasy byly krásně nalíčené. Kartáčkem se snadno dostanete i ke krajním řasám. 
- Líbí se mi, že nalíčené řasy s touto řasenkou působí přirozeně, jsou jemné na dotek a nejsou těžké ani s větší vrstvou. Navíc po celodenním nošením jsem si nevšimla žmolků nebo rozmazání. 
- Na obrázku dole můžete vidět rozdíl, když jsou oči nalíčené a když nalíčené nejsou.





- Řasenka mne stála 150 Kč v online parfumerii, což myslím je velmi příznivá cena v porovnání s kvalitou... a často se dá sehnat ještě levněji. Doporučuji všem, kteří touží po krásných řasách po celý den... pro mě zatím jednička mezi řasenkami. 


Máte s touto řasenkou zkušenosti? Budu ráda, když se o ně se mnou podělíte :) .




10 komentářů:

  1. Wow dělá fakt krásné řasy :O max faktor rasenku jsem ještě ve sbírce neměla, tak se po ní priste podívám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě podívej, jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem strašně vybíravá na kartáčky, takže do téhle bych určitě nešla.. Mám nejraději takové ty mega husté a objemné štětinové. Nesnesu ani silikonové, ani spirálové, ani krátké, ani zatočené.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já se nemůžu divit, nedávno jsem byla úplně stejná, jenže teď mě nějak přemohla zvědavost a chuť zkoušet nové a nové věci i za cenu toho, že to bude k ničemu. :D

      Vymazat
  4. Tak ta vypadá parádně. Já jsem si nedávno koupila voděodolnou verzi 2000 calories a jsem namíchnutá, s touhle se vůbec nedá srovnávat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem jedině ráda za tvůj komentář, protože jsem měla v plánu si voděodolnou verzi pořídit :)

      Vymazat
  5. wow mas z nej uzasne mihalnice, klobuk dole!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, na giweavay se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když tak koukám na Tvoje řasy, tak snad půjdu po zakulacených kartáčcích taky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dřív byla zásadně proti zahnutým kartáčkům a různým patvarům, ale s tímto jsem fakt spokojená :)

      Vymazat