úterý 10. června 2014

AVENE creme nutritive compensatrice- recenze


S touto značkou se osobně setkávám poprvé. Je to tak trošku rande naslepo, jelikož mnoho o tomto produktu nevím... jediné co jsem se dočetla, že Avene kosmetika obsahuje, podobně jako Vichy, La Roche Posay atp., blahodárnou termální vodu, a to je také možný důvod, proč jsem krém chtěla vyzkoušet a tak porovnat tři podobné značky.

Co krém slibuje:

  • výživný krém určen pro suchou a citlivou pleť
  • díky vysokému obsahu termální vody je vhodný pro velmi citlivou pleť a má zklidňující účinky
  • obsah rostlinných složek= kompenzuje nedostatek lipidů a obnovuje hydrolipický film
  • pleť je chráněna před vnějšími nebezpečnými vlivy a před volnými radikály
  • vyživuje a hydratuje pleť, která dnem za dnem znovu získává komfort, pružnost a jas

Můj názor:


- Po otevření krabičky na mě vykoukla krásně tvarovaná lahvička z velmi silného skla, díky čemuž je krém celkem těžký. V krabičce jsem našla mimo krému také příbalový leták, celý ve francouzštině (super), a také malou špachtličku pro hygieničtější nanášení krému, s tou jsem měla snahu první dva dny, než jsem zjistila, že mě to fakt nebaví, prst je prostě spolehlivěji rychlejší :D.

Víčko lahvičky je super... konečně se u šroubování trefím napoprvé a není to křivě!

Vůně? Na rozdíl od krémů, které jsem měla předtím, je parfemace silnější, avšak nikterak otravná nebo omamná, taková příjemně krémově květinová.

Teď ale přejdu k té důležitější části a to ke konzistenci a účinkům produktu. Krém je celkem hutný a v první chvíli jsem se lekla, že bude na mou pleť příliš mastný. Mastný sice je, ale překvapivě dobře se vstřebává, nezanechává na pleti lesklý film a také se skvěle roztírá.
Byla jsem přesvědčená, že tento krém nebude, díky své konzistenci, vhodný pro letní období, dnes jsem se ale opět přesvědčila o tom, že myslet znamená ho*** (nic) vědět. Hydratační NEMASTNÝ krém na tělo nadělal více neplechy, než hutný mastný krém Avene na obličeji.
Po nanesení a po zbytek dne jsem měla pocit vyživené a hydratované pleti. Dokonce mě překvapilo, že si krém poradil i s podrážděnou pletí ze sluníčka.
Pokud bych krém měla srovnat s již zmiňovanými značkami (Vichy, La Roche Posay), Avene u mě vede. Je pravda, že krém od Vichy měl svěží krémově gelovou konzistenci, což mělo na obličeji velmi svěží efekt... to ale nevydrželo moc dlouho, rázem jsem měla pocit, že jsem žádný krém nenanesla. U La Roche Posay to bylo o poznání lepší. Krém byl sice krémovější konzistence než Vichy, ale svěží dojem byl úplně stejný, navíc déle vydržel a i pleť působila vyživená po delší dobu... Avene je na tom nejlépe. Svěžest při nanášení sice nečekejte, zato se ale můžete spolehnout, že po celý den neucítíte pnutí, pálení ani jiné nepříjemné pocity spojené s citlivou pletí. Poradil si i s mým občas vysušeným nosem a čelem.

Za sebe bych krém doporučila všem, co mají suchou nebo smíšenou pleť i pro atopiky.
Mě samotné se občas stává, že se mi kolem nosu objeví krupičkový ekzém, který po namazání krémem začne ještě více svědit, než bez krému. S Avene je to o hodně lepší, ba naopak se vyrážka lépe hojí. Pokud stále nevěříte, přesvědčete se na heureka.cz, kde tento produkt sklízí samá dobrá hodnocení.

Chápu , že cena 490,- může odradit... já se nad ní též pozastavila... a pokud neodradila a stále se rozhodujete (jo ne, jo ne), já vám ho mohu jedině doporučit.

Přeji hezký den.

1 komentář:

  1. Škoda, že mám mastnou pleť, vypadá velmi lákavě i za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat